Privatnost korisnika

Kako bi ova web stranica radila pravilno te kako bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice, u svrhu poboljšavanja vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija ( Cookies / kolačić ). Korištenjem web stranice pristajete na uporabu Cookie-a. Blokiranjem cookie i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti Vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.

Kolačići mogu spremati širok pojas informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili e-mail adresa). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti Vaše postavke internet preglednika da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internet preglednika i slično.

Kako onemogućiti kolačiće?

Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite web-preglednik koji koristite.

Chrome
Firefox
Internet Explorer 9
Internet Explorer 7 i 8
Opera
Safari

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama.

Što su kolačići od prve strane?

Kolačići od prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu.

Što su kolačići treće strane?

Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje Interneta u marketinške svrhe.

Koristi li  kolačiće?

Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo.

Kakve kolačiće koristi i zašto?

Privremeni kolačići (Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internet preglednik. Mi koristimo session cookies da omogućimo pristup sadržaju i omogućimo komentiranje (stvari koje morate učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na web stranicu).

Da li na web stranici ima kolačića treće strane?

Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići nisu postavljeni od strane ove web stranice, ali neki služe za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju.

Trenutno omogućujemo:

Društvene mreže
Korisnici se mogu prijaviti i registrirati preko vlastitih računa sa društvenih mreža Facebook i LinkedIn.
Dijeljenje članaka na društevnim mrežama postavlja korisniku kolačiće.

Mjerenje posjećenosti

Google Analytics za mjerenje posjećenosti.

Ako želite onemogućiti da vam navedeni servisi spremaju kolačiće, možete to učiniti na sljedećim linkovima:
Google Analytics – https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Dodatne informacija oko isključivanja kolačića

Trenutno postoji nekoliko web stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise. Više se možete informirati na sljedećim linkovima:

www.allaboutcookies.org
www.youronlinechoices.eu
www.aboutads.info/choices

Kontaktirati nas možete na:  info@marinacounseling.hr

.Marina Counseling d.o.o

Horvaćanska 122, 10 000 Zagreb

OIB: 12934695671

MB: 4970071

Mob: +385 (99) 5480 111

 

Email: info@marinacounseling.hr

Poslovna banka Privredna banka Zagreb d.d

IBAN: HR4723400091110961723 otvoren kod Privredna banka Zagreb d.d., Zagreb

Društvo je upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu.

Temeljni upisani kapital društva iznosi 20.000,00 kn i uplaćen u cijelosti 
Članovi društva: Marina Balažev

, UGOVOR

 

Riječi i pojmovni sklopovi koji imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li u ovom dokumentu korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se jednako na sve osobe bez obzira na spol.

 

Ja_________________________________ (ime i prezime), ____________________ (OIB) (u daljem tekstu Klijent) dajem pristanak za individualan tretman savjetovanja/konzultacija, Marini Balažev, prof., specijalizantici transakcijske analize (u daljem tekstu Pružatelj usluga) te pristajem na dolje definirane uvjete i načine rada.

 

Opći uvjeti

Iskrenost i otvorena komunikacija su ključne. Klijent će biti iskren, neće lagati ili uskraćivati informacije.

Granice u radu su važne i ključne za kvalitetan rad u praktičnom smislu i nužne su za uspješnost savjetovanja. Granice se odnose na vrijeme i mjesto savjetovanja i na plaćanje.

 

Savjetovanja niti bilo koje druge usluge neće biti izvan ugovorenog vremena.

 

Savjetovanja neće biti putem e-maila, telefona, SMS-a i sl.

 

Susreti

Susreti se provode uživo u prostoru Marina Counseling d. o. o. ili online.

Klijent na susret dolazi točno i ne više od 5 minute ranije.

 

Ako se susret održava online klijent je dužan osigurati sebi neophodne tehničke uvjete za održavanje susreta a to su: odgovarajuću aplikaciju ili program o čemu će biti unaprijed obaviješten, slušalice, privatnost, Internet konekciju odgovarajuće kvalitete neophodne za online susret.

 

Ako klijent ne osigura navedene uvjete te se susret ne može održati, smatrat će se da klijent nije došao u dogovoreni susret i susret će biti naplaćen.

 

Ako Pružatelj usluga ne osigura tehničke uvjete za dogovoreni online susret, tada se zakazani susret Klijentu ne naplaćuje te je prvi idući prvi susret za klijenta besplatan.

 

Klijent je svjestan da susreti koji se odvijaju online nose veći rizik u smislu sigurnosti povjerljivih informacija zbog tehnologije na koju pružatelj usluge ne može utjecati. Pristajanjem na online susret klijent preuzima taj rizik.

Susreti su održavaju u unaprijed dogovoren i određen dan i sat u tjednu.

 

Susreti su jedanput tjedno. U iznimnim situacijama susreti se mogu odvijati češće a takve se promjene dogovaraju tijekom savjetovanja.

 

O eventualnom smanjenju broja susreta dogovara se tijekom susreta a u slučaju da smanjenje broja susreta narušava proces, smanjenje broja susreta neće biti prihvaćeno.

 

Klijent je obvezan prekid savjetovanja najaviti tijekom susreta, minimalno mjesec dana unaprijed te doći na 4 završna susreta na kojima se zaokružuje proces savjetovanja.

 

Povjerljivost

Sadržaj svakog susreta je povjerljiv.

Dijelovi susreta, uz potpuno zaštićen identitet klijenta, mogu biti korišteni za stručnu superviziju, u druge stručne i profesionalne svrhe, akademsko usavršavanje i sl. Klijent razumije da neće biti korištena prava imena, datumi, adrese i druge osobne informacije te da će identitet klijenta biti u potpunosti zaštićen.

Pravilo o povjerljivost se ne primjenjuje u sljedećim situacijama.

            1) u slučaju ako Klijent otkrije da je izvršio ili će izvršiti neku kriminalnu radnju, ili ako podatke o             klijentu zatraži sud;

 

            2) u slučaju da je ugroženo dijete;

 

            3) u slučaju ako je Klijent životno ugrožen ili planira životno ugroziti nekog drugog.

 

U svakoj od gore navedenih situacija s Klijentom će se prvo razgovarati.

 

Susreti se povremeno snimaju. O svakom snimanju susreta klijent je obaviješten i u bilo kojem trenu ima pravo zatražiti prestanak snimanja. Snimke služe pružatelju usluga za rad i analizu. Dijelovi se snimki, uz zaštitu identiteta klijenta, mogu koristiti za stručnu superviziju i u druge profesionalne svrhe. Snimke će biti obrisane najkasnije nakon završetka procesa savjetovanja.

 

Klijent razumije da u bilo kojem trenutku može tražiti kopiju snimaka.

 

U skladu s etičkom i profesionalnom praksom te drugim administrativnim razlozima Pružatelj usluge je obvezan voditi kratke bilješke o svakom susretu i čuvati ih u razdoblju od 5 godina. Ako kontekst to zahtijeva bilješke mogu sadržavati povjerljive informacije o klijentu.

Sigurnost

Klijent neće ugrožavati svoju sigurnost, sigurnost pružatelja usluga niti sigurnost okoline. To znači da će kontrolirati svoje ponašanje, bez obzira na to kako se osjeća, te neće postupati nasilno niti prijetiti nasiljem. Neće implicitno ni eksplicitno prijetiti. Klijent neće ugrožavati sebe ni druge niti dovoditi u rizik.

Klijent će na susrete dolaziti bez utjecaja alkohola, droga i/ili lijekova za koje nema recept, a u slučaju da uzima lijekove prepisane od strane liječnika, dužan je o tomu obavijestiti Pružatelja usluga. Ako Klijent treba dodatnu medicinsku pomoć dužan ju je potražiti.

Usluge savjetovanja u sklopu Marina Counseling d. o. o. dio su privatne prakse i ne uključuju  oblike podrške izvan dogovorenog termina susreta. Ne uključuju podršku u hitnim slučajevima u kojima je klijent dužan obratiti se odgovarajućoj službi kako bi sebe i druge sačuvao od rizika.

Plaćanje

Klijent plaća dostupnost usluge savjetovanja a ne rezultat koji ovisi o nizu faktora.

Susreti su jedan puta tjedno (u iznimnim situacijama češće) te se svaki susret naplaćuje, čak i u slučaju kada klijent najavi otkazivanje susreta ili ne dođe na susret.

Susreti se plaćaju unaprijed za cijeli mjesec.

Ako Klijentov tjedni termin savjetovanja pada na neradni dan, ovisno o raspoloživosti termina, nekada će moći dobiti termin u neki od drugih dana u tjednu. Ako to nije moguće tada tog tjedna neće biti održano savjetovanje (niti naplaćen susret za taj tjedan).

Cijena susreta se može povećati najviše jedan put godišnje.

 

 

 

Otkazivanje susreta ili promjena termina

Ako Klijent želi otkazati neki od budućih susreta to treba najaviti unaprijed i to tijekom susreta. Otkazani susret se naplaćuje.

Ako Klijent ne može doći u zakazani susret, i to najavi 5 dana ranije, pružatelj usluge će mu ponuditi, ako ima, neki drugi termin toga tjedna. Raspoloživost termina ovisi o kapacitetima te Pružatelj usluga ne garantira slobodan termin u slučaju kada Klijent zatraži promjenu.

Ako klijent želi promjenu svojeg stalnog termina dužan je to najaviti najmanje 1 mjesec unaprijed kako bi mu Pružatelj usluge osigurao novi termin. Mogućnost promjene termina ovisi o raspoloživosti termina Pružatelja usluge.

Ako Pružatelj usluge ne može održati zakazani susret, dužan je to najaviti klijentu najmanje tjedan dana unaprijed te mu ponuditi zamjenski termin, kad god je to moguće.

 

Klijentu će se najaviti najmanje mjesec dana unaprijed dulje odsustvo Pružatelja usluga.

 

U slučaju smrti ili nastupanja radne nesposobnosti pružatelja usluga, autorizirani kolega/kolegica, također obvezan čuvati povjerljivost podataka, kontaktirat će klijenta. Autorizirani kolega/kolegica nema podatke o klijentu a jedino što ima jesu informacije o tomu gdje se podaci o klijentu čuvaju kako bi im mogao pristupiti u gore navedenom slučaju.

 

Komunikacija

Dostupnost usluge ograničena je na vrijeme susreta.

Klijent neće kontaktirati pružatelja usluga vezano za druge stvari kao ni za teme koje se obrađuju tijekom savjetovanja.

Pružatelj usluga nije u poziciji odmah odgovarati na telefonske pozive, SMS, glasovne poruke, e-mailove i sl., nego samo povremeno.

Završna faza

Proces savjetovanja traje do prirodnog završetka.

Ako Klijent odluči prekinuti proces ranije važno je da to najavi minimalno mjesec dana unaprijed kako bi se na završna 4 susreta analizirali razlozi prijevremenog prekida.

Klijent je svjestan da rezultati ne mogu biti garantirani niti su mu dana obećanja o tome. Upoznat je s rizicima, prednostima, nuspojavama i alternativama te je imao prilike postavljati pitanja o navedenom. Klijent razumije da mora davati pružatelju usluge točne informacije o sebi kako bi mogao dobiti učinkovitu uslugu te se obvezuje aktivno sudjelovati u procesu savjetovanja.

 

 

 

Potpis Klijenta _________________________________              Datum _________________

 

Potpis Pružatelja usluge  _________________________              Datum  _________________